värdelöst

glöm inte bort att du är värdelös, vääärdelös. och illa omtyckt för den du är, ditt jävla svin.

haha yes brörns samlarskiva rullade samtidigt som bilen rullade mot göteborg igår. trevlig tripp och trevligt (men segt ) sällskap. min bror&kusin kan vara de segaste. haha men va fan.
ellen&jag&linnéa shoppade friskt. short,t-shirts,klänning, örhängen, bikinis,kjol hum glömt nåt? t.o.m marcus köpte kläder på hm. om my gooood!
haha mormor bjussade på lunch, hon var inte med, men söt som hon är skickade hon med 500 kronor till lunch till oss alla. mackedonkan blev det självklart. qp,pommes med dip. gaad jag är beroende.

hem fort som fan. tro ni inte att marcus och linnéa måste in på en mack. mjölken är slut och vi måste vänta en kvart för att linnéa ska få sin latte. panik!

wellwell jag hann hem och jag hann åka till matchen. och vi vann med 2-0 och det var på mina hörnor det blev mål. tror jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback