:D

Är: en 18 årig tjäck jävel
Ger intryck av att vara: Tjäck!
Mår: Toppen!
Ska: Njuta av min söndagkväll
Har: Köpt choklad
Bör: Bli nyttig-are-
Kan: Om jag vill
Blir glad av: Musik och vänner
Har: Varit och tränat 
Vill ha: Sommar
Skulle vilja: Vara smart
Tycker om att: skratta,träna,dega
Drömmer om: dig
Längtar till: vår,sommar,studenten,balen, napa. LIVET
Fasar inför: onsdag.
Har ett brinnande intresse för: choklad
Bryr mig om: mina vänner och familjen
Trivs med: mina vänner såklaaart
Bor i: radhus.
Klär mig gärna i: jeans!
Dricker gärna: Mjölk
Lyssnar ofta på: Musik (speciellt håkan hellström)
Läser: inget! ibland pluggar jag. men det är inte så ofta
Nu: Sitter jag och lyssnar på schlager och fyller i denna tjäcka lista!
Arg på: Sonja&Magnus. ni slog ut nanne era as!
Stolt över: Jag tog körkort så fort.
Rädd för: Bli sårad!
Lycka: När allt går perfekt!
Äter: Det jag gillar!
Sover: i min säng, all by my self, tack och lov
Dansar: aldrig nykter
Lever: varje dag fullt ut!

VILKEN SIDA TYCKER DU BÄST OM HOS DIG SJÄLV?
Att jag är jag, och att jag har mycket energi!


...OCH VILKEN TYCKER DU MINST OM?
Att jag tänker för mycket ibland, och ibland för lite. haha


DITT LIV HAR HITTILLS VARIT...?
Mest på topp, jag har varit en lycklig skit, ett år av depp typ förra året, men nu är jag ur den svakan och därmed starkare n någonsin!


VILKEN ÄR DIN STÖRSTA PRESTATION?
Ehm, måste nog säga körkortet därmed. Det var jobbigt och ett rent helvete, men nu så.



VILKET ÄR DITT MOTTO?
Act like you don't give a damn!


VAD HAR DU PÅ NATTDUKSBORDET?
Jag har inget! syyyynd


NÄR TVIVLAR DU?

När jag känner mig obekväm

NÄR KÄNNER DU DIG STOLT?
Ehm. hur ofta känner man sig stolt då?


VILKEN SKIVA ÄR MEST NÖTT I DIN SAMLING?
CD. min depp period


VAD GÖR DIG FLY FÖRBANNAD?
Oärlighet


VILKET DRAG FÖRAKTAR DU HOS ANDRA?
Oärlighet, avundsjuka, falskhet


VILKEN ÄR DIN HEMLIGA LAST?
Choklad


VILKET ÄR DITT KÄRASTE MINNE?
har många kära minnen..


VILKEN ÄR DIN MEST ÄLSKADE SAK?
Ehm shit svårt, min dator kanske, alla bilder, alla minnen, alla låtar, kan prata med vänner.


NÄR DU BLIR RIKTIGT SUGEN PÅ NÅGOT, VAD VILL DU HA DÅ?

Choklad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback