det var ju synd..

dagen har gått så fort att jag knappt kommer ihåg vad som har hänt, skämt å sido.
jag pallrade mig upp kl 0915 för att gå morgonpromenad med ozzybanan.
efter detta förtärde jag personligen en banan och ett knäckebröd.
sen åkte jag till ellen och vi åkte och tränade. ohejo.det var fucking ki medel, med charlottes i sex and the citys man harry look a like - niclas. iallafall passet sög. jag tror både ellen&moa instämmer med mig.
efter träningen åkte jag hem och vilade och pluggade. projekt arbete är mitt hatämne nummer ett, ska bli så jävla skönt när skiten är över.

nåväl. åkte upp på ikea en snabbis, köpte lite saker till rummet, nicenice!
sen kom mormor,morfar&gullbritt hit och vi åt våfflor tills jag trodde att jag skulle spricka. haha eller så farligt var det la inte, men efter tre våfflor tog det stopp.

sen gick jag och ozzy UT i dimman. haha annorlunda ;)

ida sa dagens motto,

"Det är bättre att komma 15 min för sent i det här livet, än 15 min för tidigt till nästa."
Haha kul att du tänkte på mig älsko, jag ska jobba på det där med att komma i tid, jag kan nog om jag vill. haha


nu är det movie time för lollois. alla är väääldigt neggo till min braiga film, men jag fortsätter tappert att titta. här ställer man upp, allt för tv 4as tittarsiffror =)
wellwell. slut på nyheter.

act like you don't give a damn - funkar i alla lägen, så även detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback