don't let me be the last to know.

med en gul och en silvrig tumme har jag tagit igenom mig dagen gallant.
började med ett besök hos frissan, jag var riktigt nervig innan, mitt hår var slitet som fan!
men min älskade frisör tog bara typ 3-4 cm, då blev jag lite glad.
sen kom älsko ellen till stan! vi gick lite och kikade, jag köpte en tröja :D sen tog jag på mig den i skolan.
efter en go skoldag, -banka på borden var helfestligt!
så gick vi lite till på stan, nagellack blev inköpen då. och kokoskladd. vi föll!

sen kom dagens andra fall, när jag skulle gå hem från bussen gick det en 14 årig kille med sin valp framför mig, valpen fick syn på mig och stannade, och satte sig och väntade på mig. haha då var jag ju tvungen att stanna och hälsa på den lilla söta valpen och prata med den minst sagt nervösa ägaren haha hundtricket funkar killar, skaffa en söt liten nyfiken valp som vill hälsa! haha

sen tog jag min egna valp och drog en runda, vi slutade på c-plan där vi stod och kastade boll i evigheter.
kul hade vi, eller iallafall ozzy.

när jag kom hem blev det käk. fisksoppa is the shit!
efter soppan var det gång som stod på schemat. munksjön runt. ellen&ida&jag hade hur trevligt som helst!
nu blir det slappning så att säga. ska fila på min platsannons. den suger. men jag ska göra den lite mindre sugig.

imorgon är det fredag, imorgon ska jag vara hemma, jag längtar tills imorgon!

tack för den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback