HAHA

kul man kan ha det!
det var hur trevligt som helst hos fanny. alla var sånna pärlor.
kul att man blev lämnad kvar med "magnum" 20, tio gånger så stor som mig. på en gata nånstanns där fanny bor,
STÅ KVAR HÄR. vi ska bara åka och köpa cigg. visstvisst. min stora vän tog sin mobil ringde nån kompis, och började snacka på hans språk i telen, jag blev fly förbannad,
-tala på svenska så jag fattar var du säger, du snackar säkert skit om mig till din kompis i telefonen! grrrr
haha jag ringde ems. jag var rädd.

blev hemgång tidigt...håkan började diskutera med mig och mathilda jag visste knappt in eller ut, men jag deltog i diskussionen. flitigt.
hemma vid ehm, kommer inte ihåg, hunden blev skitglad. jag, skitfull.
sen kunde jag verkligen inte sova. jag låg och rullade runt i säkert 2 timmar, lalala. tog på mig suck tröjan märkte jag dagen där på. haha gult är snyggt.

det var inte kul att vakna idag heller, men nu är jag på topp igen, efter vatten& alvedon är jag med i matchen igen.
morgonpromenad. yepps. frulle med skinka&keso yepps. och det bästa av allt klockan är bara tolv. jag har hela dagen framför mig!

ikväll är det andreas johnson för hela slanten, här ska de röstas! the ark kanske får en röst med! bara för att dom är så coola.

dagens nyhet! laxbullar med citronsås. fatta att jag blev glad eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback