lite funderingar så här en lördag

så var denna skolveckan gjord. samhällsprovet kunde väl gått bättre och religions inlämningen, ah inga ord.
igår blev det en lollo och ellen kväll. först hockey, yeaaj. mathi och nick gjorde oss sällskap i en period, sen drog dom. haha men vi satt troget kvar!
efter hockey åkte vi till evergreen, min mage påminde mig ständigt om att jag inte käkat mat sen kl 12.
waah kl 2200 kom min efterlängtade kebabtallrik in. så himla god.
men jag fick lite svårigheter med att käka, sånna bönder satt i mitt synfält, dom var bara allmänt ush. haha
sen efter att magen hade blivit glad så begav jag och ellen oss till amor. HAHA. vi skulle köra emma + vänner till huset. weei. efter tre vändor från amor till huset hade alla kommit på plats.  i bilrunda nr 2 fick vi även med oss en kille som vi knappt visste vem de va. jag kommer inte ens ihåg va han hette, men jag sa hej och välkommen. haha
sen när de andra drog ut och dansade drog jag och ellen hem. haha jag låg och tittade på sex and the city tills klockan ehm ett typ.
sen natti

idag har jag vatt rätt duktigt städat rummet! och bättre ska de bli.
jag ska ut och springa snart, men först ska jag gå en promenix med ozzen.
sen ska jag plugga, sen ska jag unna mig en fettokväll.
jag älskar redan min dag. min lördag!
tjippdipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback