magiskt, men tragiskt.

yes det är fredag kväll och jag sitter kl 22.26 hemma vid datorn iförd mina sovtrosor och sovlinne. mina kära vänner är väl antagligen på väg fulla och glada till huset. men jag, jag sitter här och luktar på blommorna.
yes men det är rätt skönt faktiskt, jag ska jobba 13-18 imorgon, sen måste jag börja skriva på min PA uppsats söndag kl 1905 ska den vara klar. siså är det.
så just därför blir det en lugn helg, ska försöka hinna med att träna lite med, medel 1100 på söndag är iallafall bokat, imorgon får jag se om jag hinner, kanske det blir att jag går ut och springen en runda. will se then.

aja, nu ska jag ta tag i mitt tragiska liv och gå och lägga mig, så ytterligare en lönehelg kommer till handlingarna.
men nästa fuckning lönehelg då är det jag som får lön. bättre sent än aldrig så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback