mmmmyggan

mmmmyggan

tredje dagen med vårvärme. wei!
så idag på min&ellens supersovmorgon (till 1145) så gick vi ut och gick.
i skogen, det  visade sig vara svårare än tänkt, det låg träd över stigarna och vi fick
klättra och gå under, går runt och vi blev allmänt trötta och svettiga!
wellwell vi tog oss runt iallafall!
sen kom jag hem, då visade det sig att pappas typ överchef, eller någon högt uppsatt
inom pappas bransch skulle komma och titta på vårat kök.
shit pommes, jag såg för jävlig ut, håret helt risigt och svettiga sunkiga kläder.
jag sprang upp på övervåning och isolerade mig. ush det skulle blivit pinsamt om
jag var tvungen att visa mig. uhu vad ful jag var,
wellwell efter den lilla isoleringen var det skolan som gällde
dagen i ära cyklade jag och ellen till skolan. jävlar vad jobbigt det va,
men det är en annan historia!
samhällen var skön, hanna drog nåt skämt om glassar, hon är rätt kul ändå.

reiligonen va la sådär, jag&ellen&manda&lisa ska skriva om bahai visade
de sig, man jag har ingen aning om vad det ens är, men det löser väl sig.
men dagen i ära var lisa&manda sjuka, så det var bara jag och ellen kvar i gruppen
då blir det inte mycket gjort.  det enda vi hann med var fruktstund!
sen bikade vi hem. haha töntigaste ordet bikade. haha

haha kom tänka på när jag läste elin blogg igår,
om vickes bottennapp, fiskgratängen, det var riktigt kul.haha

annars har dagen varit rätt död, eller nej. haha lilla brevet till hjärtat, faaaan vad kul!

snart är det fussball! bye!

Kommentarer
Postat av: vicke

fan, varför trackar alla mig om fiskgratängen, den var utsökt, ni ska bara veta va ni gick miste om..=)

2007-03-14 @ 17:58:43
Postat av: elin

ibland får jag till de :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback