ohohooooooo

yes. dagen har tillbringats i Göteborg, trevligt trevligt.
jag köpte en läcker jacka & en dö läcker väska. sen va de slut med cash. damn.
orkar inte skriva mer om de, min dator har kraschat och numera sitter jag vid den bärbara
och tangenterna suuuuuuger. fattar inte hur carrie i satc kan skriva så snabbt och felfritt, man måste ju
trycka för kung och fosterland på varje knapp! palla! så fejk. hahaaaaaaa

nognognog!
kvällspromenad ikväll, jag trodde en kort sekund att jag skulle dö.
lampan på gatan slocknade det blev kolsvart, under en hundradels sekund hann jag tänka en miljon grejjer
och alla var i stil med.. jag kommer dö.
jag pinnade på i ett jävla tempo, in på närmsta bebodda gata och blev för en kort sekund lugn.

godnatt era looooooooosers, imorgon är det säsongens första tränings match. gissa vem som kommer suga...

mer om gbg kommer, när jag skaffat ett tjäckare tangentbord. men tills vidare kan jag rekomendera emmas
blogg. där står de mesta roliga med, hissen var nästan dagens topp.

god tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback