pluggplugg

jag har egentligen inte tid att sitta här, men va fan.
jag har skrivit klart mitt tal, det blev en aning kort. men va skön
samhällen blev å andra sidan för lång. ibland lyckas man verkligen.
nepp. nu blir ska jag läsa om de syretransporterande organen.
för på onsdag ska jag göra det provet för andra gången... viktigt.
på torsdag är det naturprov.
min underbara vecka är här.

idag skulle jag tanka! haha jag fasade hela vägen till statoil.
sen tog det stopp redan vid punkt ett på min lista, öppna locket. vilket jävla håll ska jag vrida åt då?
hah det gick inte. jag var tvungen att plinga marcus. haha så hade jag vridit åt fel håll.
yepp. sen gick de smärtfritt. full tank och med ett glatt leende rullade jag hemmåt.

neppsi. har annat att göra. tjipp

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahahhaa kul att du inte kan tanka pärlan;)

2007-03-05 @ 20:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback