tack hanna!

sitter och försöker mig på kalkylen vi fick av hanna idag. aah patrick 35 civilingenjör. han har miljoner utgifter jag ska ta reda på! hur  f a n ska jag kunna veta vad det kostar för honom att ha lån på allt, åka utomlands, har två barn, en fru, telefon, tv, dagisavgift, tandläkare, frisör, till råga på allt så köper han märkes kläder, men visst jag ska tippa ihop något här som ska bli bra. vore bättre om man fick göra en kalkyl över sina egna utgifter och inkomster. haha då kankse man skulle inse hur mycket back jag skulle ligga utan mamma&pappa!
wellwell. jag fick iallafall VG på provet, så nu ska här kämpas för ett VG. yes.
nog om det.

IMORGON.. jag ska köra till götet. med elsa,math,ems&iddek i bilen. fuck det ska bli kul.
jag ska få pengar till en vårjacka också :D hoppas jag hittar någon bara. tjillavipp
IKVÄLL.. det ska bli trevligt. klassen samlad =)
PÅ SÖNDAG... vilket skämt, katastrof, jag ska inte gå ngn tipspromenad, jag kommer inte få nummer 17, jag kan likaväl sluta. lite coolt ändå om pappa kommer sponsra med tryck. status. HAHA!

wellwell. nu är det bara att förbereda sig för sin underbara helg! lollo klart slut PUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback