titta våren!

titta v?ren!

är det inte för underbart?
så underbart att jag gick hem från skolan. yes siså är det
mitt liv, det går allt annat än dåligt.. haha det går kanon.
idag gick jag upp kl 0600, åkte med pappa till rosenlund och simmade!
yes ni läste rätt. ska jag satsa på nåt, är det 100 % och inget annat.
så. efter matten (jag räknade VG talen med andrea. haha jag fattade nästan)
då hade vi natur, vi gjorde världens labb, håkan&lärarkandidaten blev
så imponerade av vår labb att dom sparade provröret. weio. mvg+
sen va vi döhungriga. mot ehm mackmackeriet!
jag,mathi,linnéa,elin&frida. där satt vi och käkade, det var rå trevligt så!
sen gick jag ju hem, mamma&ozzy mötte mig.
niice!
ozzy är inte sjuk, han har börjat får hormoner och vill ut och
ragga på tjejer det är därfor han blir deppig när han är inne.
haha så kan de gå när man är liten och söt.
wellwell och dagen är inte slut! nu blir de slappa lite i stolen i trädgården
sen ev plugga lite, men de är väldigt eventuellt, sen blir de fotbollsträning!

nu blir det inget mer bloggande iallafall. tjipp!

Kommentarer
Postat av: elin

jag håller mer, en råbra dag med andra ord!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback