19

23 maj - 07 loui 19 :D
tandläkarn tyckte jag hade fina tänder,
emma&jag kommer vara de med mest vett och etikett på balen,
och jag är blond!!
släkten är så himlahimla go, mormor kommenter, till linnéa , aaah du var då inte mager, haha låter elakt, men lilla mormor var bara orolig att linnéa inte äter ordentligt nu när hon bor själv, men tydligen så ;)
sen groda nr 2 för kvällen, även mormor stod för den, mamma skulle spela in karl för sin kilt, så säger mormor, vad sa du det hette? karl utan kilt??? haha vad jag garvade lilla mormor
+ att man fick present från jobbet också, jag blev så glad!

image139

snyggast i stan

image140

vi gör oss på kort

image141

Ozzymys

image142

Jag och mördarkniven :D


tack alla söta för en underbar dag!!  nu är det fredag som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback