8-0

idag gick jag upp kl 0945 för att infinna mig kl 1000 i stan och sense, jag måste sätt för jävla rolig ut. haha helt nyvaken i fult hår och fula kläder och med ett par trosor i fickan som jag försökte gömma väl, jag skulle sola. och i.o.m att hela stan har balhysteri innebär det är solarieköerna är ofantligt långa, om man inte gör som jag, pallrar sig upp innan alla andra idioter. haha got you.
åkte hem och duschade, sen var det hårt jobb som gällde :D
sen blev det stessigt! slutade 1600 matchsamling 1630, och min mage skrek efter mat, för att vara bestämd skrek den efter QP med pommes och extra mycket dip!och min mage har mycket att säga till om i mitt liv, så så blev det :D mot torpa sen, mätt som en spätt. (?) och vi vann matchen! 8-0 :D ohooo
så mycket har jag inte sprungit på länge ska jag lova er.
i första halvan av första perioden satt j-södras herrlag och strechade efter träning och kollade på vår match, och jag var vänsterytter, dvs. en cm ifrån hela truppen. haha och så jag sprang :D dom måste ha blivit jätteimpade..... haha och just det! såg elin&linnéas lilla efterfest polare sen förra helgen på jobbet idag, snook. haha han trodde han var sååå cool. men det var han ju iofs också.haha hela jobbet blev helt impade. haha
nepp nu är det jag som går och lägger mig.

och alla tagga till fredag! då jävlar, då jävlar är det fest som gäller!!!!!

Kommentarer
Postat av: elin

VAAAA? va e de jag hör?!
å vart knegar lilla lollo nånstans då? måste ju dit å hänga i väntan på att han ska komma tillbaka...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback