dagens..

rätt : fisksoppa med räkor och grahamsscones
klädsel : mjukis, såklart
låt : verka serduchka - ukrainas bidrag i eurovision :D
att göra : jobba (16-20)
sötnos : ozzy, han grät när han såg chessan. han är så kär
oljud : grannen som har klippt gräs i sisådär en timma.
måste : dammsuga rummet ! 
roligaste : eeh jag hittade godis från igår. men nu är det schlutt.
viktigaste : att köpa en födelsedagsblomma till mormor :)
klant : ozzy, klev på tangetbordet så alla extra funktioner på dator kom upp och datorn hängde sig.
hurtbulle : mamma, hon springer just nu runt rocksjön, sen ska hon gymma en timma med. sicken amatörhurtbulle man själv är. haha jag kanske funderar på att eventuellt cykla till jobbet. haha jag i ett nötskal :D
nyhet: den försvunna förskolelärarinnan sen ett år tillbaka, har hittats, mördad. fy fan.
tönt: jag :D kommentar känns onödigt. haha


nu mat! fisksoppan ska tillredas och sconesen ska tillbakas :D
nu är det även någon som biter i mina byxor, haha vem kan det vara som är tre äpplen hög och har tänder? ett moster.


fredag,fredag,fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback