det närmar sig med stormsteg!

imorgon går mina hjärtegull ellen&mathi på balen, jag är involverad i förfesten så att säga. men nu har jag allt under kontroll. min kära bror höll på att ställa till det, han skulle vara hundvakt, så ringer han idag, eeh du jag har inte åkt hem än. jag åker imorgon kommer hem vid 12-13. fuck you kl 10 ska jag och vicke ha handlat klart, och om han säger 12 - 13 så kommer han komma hem tidigast kl två. hopplös det är vad han är.
men som tur är så har jag väldens mest underbara mormor&morfar.
så imorgon blir det uppstigning sen bilfärd till stugan.

och om två dagar är det jag och emma som går där :D eller aah jag och anton, och emma och fagge och massa till! hur bra som helst...
sutt att emma är sjuk, men vi kan fan ha svinkul ändå! såklart. för vi är bäst!


hon


sen väntar äventyr, gbg,student,sommaren,fester,napa ellen&jag delar säng ;), åre, håkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback