" I wasn't born with enough middle fingers "

image136























matten går sådär! jag har nästan lagt ner. och jag har inte ens tittat på kapitel 4...
men man kan inte vara bäst på allt här i världen.
så nog om det.

idag har jag varit aktiv, simmat, bowlat & pluggat. är rätt schleten.. men nu får jag inte somna här. fotbollsträning ikväll, sen DH. veckans höjdpunkt så att säga.

jag var på bibblan idag. ärkenöden louise thorén. yes där var jag. satte mig längst in i ett hörn, la upp alla mattegrejjer jag hade, smusslade upp min mackmakrietmacka, och började räkna. vilket som tidiagre nämnt går åt helvete, så istället smygåt jag min goda macka. mmmmmm men jag gillar bibblan. inte skolbibblan då, utan den stooora bibblan. jag lånade även böcker, haha tänker inte säga vilka, för då blir jag officiellt klassad som en tönt.  haha så nu vet alla det.

och idag har jag hittat en sån super blogg!
matteplugg sköts åt sidan ytterligare en timma .... ---->
http://miamivice.blogg.se/


okey slut på anledningar att inte plugga. sutt sa räven.
studentlåt?


ey dude i love your band!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback