jag hatar att jag älskar dig!

idag har jag hunnit med mycket, men aaah hinner inte skriva allt, jag var på stan med mamma,moster&linnéa! köpte ett par tuffa jeans! st 28, har väl aldrig hänt innan! haha sen en sketa tuff kjol!
sen åkte jag till visingsö. haha laget är jävligt kul! sascha!
vi förlorade dock matchen med 5-4 jag gjorde ett mål! wei. det var blött och äckligt, min mage blev kall och det åskade till råga på allt!
och vi förlorade! det är ju faaaan
sprang vårruset igår med, hade ångest innan, springa fem km, för första gången på månader haha men ack så bra det gick 23 50 ! jag är så jävla envis! så jag sprnger på ren envishet, nu måste jag gååå!
annelie ska sova!





godnatt suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback