lallaaaallaa ich liebe

nu har jag varit och handlat massa käk tills ikväll! 3 kg köttfärs :D haha hoppas det räcker!
jag var inte ensam på maxi, haha och det är en annan här på ljungarum som ska ha middag ikväll. haha
jag som försökte att dissa dig, fan.
dessvärre var sugrören schluttttt,damn
men jag har bränt en go skiva, men iofs är jag nog själv om att tycka så, emma eng kan jag tänka mig kommer gilla den :D girlie girleeeee oh so sweeet
jag har minst en låt som elsa gillar,  kanske är det så att hon gillar 8 av mina låtar! jag har med två låtar som jag fått av ida så då måste hon fan gilla dom! haha och mathi är ju allätare så hon lär gilla alla :D
och alla andra 10 lär älska min skiva, jag har med lite snook, speciellt till vissa ;)

ooh vad jag är taggad och förväntasfull, denna kvällen blev just ännu lite mer rolig :D


jag vågade :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback