lycka för en sån som mig!


lyck


hittade en fin bild på min bästa
vän någonsin.
älskade hunden, du var bäst!



Maxi 91.05.10 - 05.10.29





                                                                       lycka 



Ozzy 07.08.26





























jag älskar mina hundar! mest av allt.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


idag är det den 28 maj vilket betyder att det är 2 dagar kvar tills jag går på bal, jag är inte nervös än, jag är inte spänd, jag är måttligt taggad men det ska helt klart bli kul!
men det jag taggar mest till är tusan Göteborg, fyyy fan vad kul det ska bli.
mer övning till utspringet tack.. haha mina grannar hade sett och hört det. så kul!
upp och hoppa nu, sitter blir du ju tjock och ful! det kan inte bli annat än succé.
sexy sexy sexy.

nej dags att ta sig i kragen och göra en hårinpackning, min kära frisör sa att jag skulle göra två innan onsdag.
lat som jag är har jag inte orkat. bäst att ta tag i skiten, eller va faaaan. orka.
jag sätter nog på en film istället ashton kutcher kan vara den roligaste. dude where's my car. haha
jag skrattade typ hela tiden, dude sweeeeeeet!

äsh nu skriver jag bara strunt. ha en bra dag alla små parasiter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback