spontalitet, i takt till musiken.

vilken underbar gårdag! lite sol&bad, lite skola, lite kasta boll på c plan vill du komma kontakt, lite film, lite fika, lite party. och vips så blev det en av de bästa dagarna.
men en hundra lapp i fickan begav jag mig till johans, med mina bästa små vänner, köpte en choklad kaka som gav flachbacks till nyår. haha
så satt vi där, jag blev mer och mer party sugen, först blev mina önskemål helt dissade, men sen nappade mathi!
och ut begav vi oss, först åkte vi hem till mig, bytte om till smalkjolen, och fick två öl av mamma, åkte till mathi sminkade oss, fluffade till håret hahaaa och klunkade ölen. mathi drog ett glas tuuuungt rött.
anton och basse kom, körde oss till o'learys, snook rullades och partstämningen kom sakta mer och mer krypande. på o'learys satt de snyggaste tjejerna runt ett bord mitt på dansgolvet. självklart slog vi oss ner där, beställde in en öl/hallondrink. efter nån timma bar det vidare av till centrum :D haha  och där var det himla kul.
just det höll på att glömma, vi tog ju en snabbis förbi amor och träffade två himla roliga tjejer, en av dom hade en majsorm haha! jag ba coooolt. efter 2½ shot gick vi tillbaka till centrum! haha....

loveli day, loveli night.

nu ska jag jobba! det ska bli kul. faktiskt.. :)
sen får vi helt enkelt se vart vinden bär oss idag, kanske kommer jag vara borta med vinden, kanske inte. haha



ooooooooooh :D

Kommentarer
Postat av: mathi

faaaaaaaaaaaan va kul vi hade din jäkel.kalaskväll ju. såg att du hade ringt mig på morgonen men ja sov hehe. jag är itne ens bakis idag weiiiiiii hörs sen love

2007-05-17 @ 16:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback