uuush

nu börjar det närma sig på riktigt. jag vet inte ens om jag tycker det ska bli kul längre.. fan. vädret. men men paraply får bli morgondagens bästa vän.
dagen har varit hektiskt, lämna hunden i stugan, handla, laga mat, fixa och ordna. paxa bra plats, träna. kom hem och tänkte vad fan har jag ätit idag haha. bara skiiiit

ellen&mathi&alla andra sp3b brudar var huuuuuuur och då menar jag huuuuuuuuuuuuuuuur fina som helst!
grabbarna var så stiliga även dom, det var så kul att se :D


bilder kommer komma på bilddagboken, om ni vill ha bilder på nån skriv till mig på msn, så fixar lollo.

här kommer ett smakprov. sp3b hade lätt de snyggaste paren! jag var så stolt, kände mig som världens klass mamma :) ooh sp3b <3
image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback