x-5x+10=0

kanske dags att skriva en rad eller två i denna kära blogg.
det har inte hänt så mycket sen sist!. här hämtat balklänningen, jobbat, spelat match & vatt på hundkurs :)
matchen vann vi med 9-1 jag sög. men va fan.
balklänningen sitter perfekt. vad var det jag sa.. haha
jobbet gick gallant. tack vare vissa roliga människor.
hundkursen var himla mysig. ozzyozzyozzyozzybus.
idag ska jag spendera hela dagen åt matte plugg! med ett strikt schema tror jag det kommer att gå gallant.
imorgon är det lite skola, jag ska gå på matten&bollspelen. håltimman däremellan ska jag spendera på bibloteket och plugga.....
sen är det träning imorgon också eeeda, länge sen juuu :(
på onsdag är helvetesprovet.
på torsdag ska jag springa vårruset! största skämtet iår. men det är la trevligt.
sen är det fredag igen. visingsö. here we come.
lördag-söndag jobb&plugg!

ses i sommar så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback