det är många saker i livet man tycker om...

hej!
jag har inte mycket att säga. livet rullar.
idag: jobb 11-st klockan 22 var jag hemma. jag älskar att rengöra glassmaskinen :D
imorgon: jobb 11-st sen filmkväll med emma och andy :D
onsdag: jobb 11-st. sen? bio math?
torsdag: LEDIG. men ändå inte ;D
fredag: jobb 11-st sen?
lördag: jobb 8-16 sen?
söndag: jobb 0830 - st SEN ?

eller ska jag säga, AND THEEEEEN, and then,and then, and then. haha sooo sweete dude.
engborgen är nog den enda som kommer fatta. med det är det som är meningen. hahah

och jag har glass i håret, mysigt är det.


flippa. NU


Kommentarer
Postat av: idahoooo

neeee för jag fattar meeed :D eller iaf om det är från dude wheres my car ;) hahaha. klockreeent !

Postat av: the dude!

HAHA, dude whats on mine, sweet, buy dude whats on mine, DUDE,whats om mine, sweeeet...hahah and then and then...jag älskar väl även när du har glass i håret, åååhh

2007-11-27 @ 17:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback