do you really want me.

heeeey!
vilken jävla dag. helt otroligt. haha skojjar bara, det har varit en helt vanlig jobblördag. inget speciellt har hänt. jag har ätit hot wings, som jag nyss läste om på aftonbladet, nån hade fått friterade fjädrar med på sin, typ två fjädrar. ush eller vad? haha men jag tycker dom är likt förbannade goda =) shit happends, eller hur.
dagens låt - do you really want me - robyn, så gammal, så söt!
nepp nu ska jag ta tag i patetiska liv och gå ut med hundarna!! för snart ska jag nana och jag veeet att klockan är 2020. men vad ska jag annars göra. erkänn att min goa varma säng&några avsnitt av sex and the city lockar väldigt.. palla att festa en lördag.... wei.





show me babe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback