du är allt jag önskar

jag har haft en underbar helg. fika med maria i fredags, satt och pratade bort timmar, helt loveli. sen raka vägen till stan för att gå på bio med mina kära små vänner e&e. bion var konstig. handlade om sekter, och man fattade inte alls mycket. förrens i slutet typ, då det visade sig att alla hade sex med alla. även de 4 år gamla barnen, mysigt..
vaknade upp på lördagen och det första jag gjorde var att städa rummet =) det blev väldigt fräsht måste jag säga. mindre kul att min enda bra lampa har slutat att fungera. men men jag lever i ständigt mörker. haha. inte mycket ljus i tillvaron här inte. ooosh vad jag får till det ni vet.
sen la jag en ansiktsmask, och precis när jag skulle gå in i duschen och duscha av den och tvätta håret. ringer andy =) mobilen blev lite kletig med vad gör man inte för kärleken?

duschade lite snabbt och begav mig till världens centrum huskvarna ;D hämtade upp stjärnan. och vi åkte ner till stan. där köpte vi lite julklappar :D sen åkte vi till A6 och gick in på jobbet. klockrenaste kommentaren kom från anders :

- är ni typ ett par eller nåt?

jag - redan anders, redan. haha

anders- ??????

Andy - vi har varit tillsammans sen i somras.


hahaha


sen gick vi och hannes till ikea och skulle köpa en säng till hannes. men nu hinner jag inte mer.

uppdatering kommer senare =)


IKVÄLL : BIO med Linnéa :D wohoooooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback