du måste vara sjuk

du måste vara blind, du måste va blind, för du kan inte se när löven faller ner hur ful jag är.

hej alla
återigen sitter jag här, en fredagskväll, andra normala människor tillbringar fredag kvällar med sina nära och kära, antingen är dom på väg att bli fulla och goa och har skitkul, eller så sitter dom i mysiga myskläder med chips påsen i famnen och tittar på en gullig film, eller så gör dom något annat aktivt. men personligen så har jag inget socialt liv. iallafall inte varann fredag. och idag är en sådan fredag. varannan fredag kan jag lika gärna gå och dö.
men jag gör mitt bästa. nu ska ni få höra vad louise gör en fredagkväll som denna,
1. jobbar till kl 2030, kommer hem ca 2050
2. duschar av mig lite snabbt. fräsht att lukta som en gammal ost lixom.
3. sätter mig vid datorn
4. kollar in kylen (idag hittade jag ramlösa kaktus som blev över sen igår)
5. går tillbaka till datorn.
6. tittar om det finns något bra på tv (med det fanns det inte)
7. känner mig patetisk
8. even more patetisk när jag inse att t.o.m mamma och pappa är ute och festar.
9. tar min enda vän som jag har på fredagkvällarna varannan vecka OZZY och pussar honom
10. tänker lite till
11. inser att jag längtar till ullared
12. får ångest över att jag ska jobba imorgon.
13. men inser snabbt att det är jag som är ledig söndag&måndag
14. ler lite
15. tar av mig till endast myströjja och trosor
16. lägger mig under en filt och tittar på sex and the city.
17. somnar med ett leende för jag vet att nu är äntligen denna patetiska fredagen över

och nästa vecka är jag ledig mån,tors,lör,sönd.
söndag: vila, gå ut med emma?
måndag:boka hotell till thailand, träna
tisdag:jobba 11-2030
onsdag:jobba 11-2030
torsdag: gå ut en sväng med linnéa,ziggy & ozzy
fredag: jobba 8-16, sen fika med maria!! NO MORE PATETISK HEMMA FREDAG
lördag: LEDIG
söndag: LEDIG 

så det finns lite luckor i mitt liv. så om någon vill ses är det fritt fram att kontakta mig på 0730..... haha


så nu strör vi ett kryddmått ironi över detta inlägget så blir alla glada igen :D




jag tar allting på lek, är det en hemlighet?


Kommentarer
Postat av: eng

låter typ som vi ska festa gärnet på söndag mohahaha

2007-11-17 @ 14:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback