en kväll

med för mycket prat, om det man trivs med, men när man väl verkligen säger vad man känner så vad känner man egentligen?
just nu känner jag mig lite ledsen. jag är ensamast i världen just nu. jag har inte sovit helt ensam innan, i hela mitt liv typ. jag har alltid haft en hund eller nåt annat djur hos mig, nu har jag ta mig fan ingenting. och jag har inte ens dig två fotbollsplaner ifrån mig, som kan komma till undsättning när det kniper, ärligt så saknar jag dig, ibland, nu.
 jag är lämnad  i lejongroppen. det är fritt fram att komma och ta mig, snälla döda mig, vem skulle ens sakna mig.  hahahaha
just nu behöver jag dig. du på andra sidan, lite sympatier från fel sort, helt enkelt.


älskar dig. älskar mig.

och en å annan drink för mycket



jag lever för ironin

Kommentarer
Postat av: eng

sympatier av fel sort kan vara något av en glädjekälla faktikst :)

2007-11-18 @ 16:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback