en snöig dag.

igår var jag med mina vänninor hela långa kvällen, pimplade ramlösa kaktus och åt mörk choklad =) sen gick jag hem, låg och somnade till sex and the city. vaknade av att min mobil ringer och det är en viss liten person som är på väg till mig...

vaknade nästa morgon kl 1116. gick och duschade, sen åkte jag och andy till a6 köpte lite chips, ramlösa och dipp, och begav oss till marcus lägenhet, måste ju utnyttja när han inte är hemma.. hoppas inte att han läser detta... aah så nu sitter här, mätt och glad. vi har kollat på två filmer, svensson svensson och nyhter. haha.
nu hade jag tänkt att nana, men en viss person hittade playstation 2 hos min bror och han är fast. och det låter massa ifrån det, och då lär ju inte jag kunna somna.... sååå. bäst att jag visar mina kunskaper i playstation och joinar min grabb.

ha en trevlig lördagsnatt allesammans, det lär vi ha. men vi menar jag, mig, andy och playstation 2..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback