här kommer lyckan.

har varit lite från varande här märker jag.. har haft fullt upp. i torsdags var det jag och andy som tog en spontan resa till göteborg. det var himla mysigt faktiskt. köpte lite skit, åt väldigt god mat, tack för dagen hjärtat.

idag har jag jobbat och sen åkte jag i illfart till mathi där jag hittade alla mina vänner, i mathis nya soffa =)
satt där och mös ett litet tag, sen åkte jag hem och nu sitter jag här.
men nu har jag inget mer att skriva.

och till alla som klagar så gör mitt bästa, right, mer kan jag inte göra och det blir verkligen inte bättre av att ni klagar ännu mer. såå knip era små munnar.

och mathilda din soffa var jättefin =) hela du är jättefin


godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback