i himlen!

yes efter många om och men kom jag och andy upp ur sängen idag på morgonen och styrde våra liv mot linköping och cloetta chokladfabrik! haha i torsdags var det gbg idag var det alltså linköping.. vi gillar dagsturer i vårt avlånga land, men iallafall så hamnade vi en chokladfabrik och gott va det. massa choklad för en billig peng =)
sen virrade vi runt lite i ett kallt linköping och slutade att vi satt på BK och åt. en toppen dag! återigen.
så nu är jag relativt trött. ska lägga mig i min säng och mysa. för jag har köpt nya ljus till mitt rum, för 300 spänn, så nu jävlar ska det mysas. + att jag köpte två böcker. och en kofta. så här blir den en lollokväll, som på den gamla goda tiden.

så alla puckon som läser min blogg ha en trevlig kväll. och så var det med den saken.

Kommentarer
Postat av: ee

gaaad, ljus för 300 spänn,helvete vilken njutning de måste blivit mohaha

2007-11-06 @ 22:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback