jag har gjort det!

igen. går in i en affär för att köpa födelsedagspresent, kommer ut med mer saker till mig, än personen jag ska köpa till. lyckat. oh yes!

men mamma blir nog nöjd.
idag sprang jag en runda. fy fan säger jag bara. 20 minuter orkade jag sen sprang jag hem. och trodde jag skulle dö, innan frukost funkar fan inte världen.  jag la mig på soffan och dog en minut, sen kom mamma med en banan. det var lycka!
sen duschade jag , sen spatserade jag och ida in till stan och träffade mathi så åkte vi till a6 och bokade de luxe bungalow i thailand :D osh vad vi ska lyxa.

nu ska jag vila och titta på film, sen ska jag träna. fotboll! hejpådej

Kommentarer
Postat av: eng

banankontakt är din takt,banankontakt är min takt tralal du är sån hurtis, måste du va så bra jämt?haha

2007-11-19 @ 21:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback