kolla vad jag snodde från elin!

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan? Näsan
2.Vara seriös eller rolig? rolig
3. Dricka röd eller grön mjölk? det ska vara ekologisk lättmjölk.
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar

SVARA ÄRLIGT..
1. Tycker du om någon? Tro fan de
2. Sol eller måne? Sol
3. Vinter eller höst? Höst
4. Vänster eller höger? Vänsterfoten är stabilast
5. Soligt eller regn? Soligt
6. Vaniljglass eller chokladglass? Vanilj

OM MIG..
1. Vad heter den du är tillsammans med? andreas
2. Hur mycket är klockan just nu? 23:11
3. Fullständigt namn? NEJ. i will not tell. men det är lite tuftt.
4. Vart vill du bo? Där jag trivs
5. Hur många barn vill du ha? Två, max fyra, absolut max. och inga killar. tack gud
6. Vill du gifta dig? Klart jag vill
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? cut, åh vad sugen jag blev på pasta
8. Har du ätit sushi? Yepp och det är inte så jätte gott
9. Favoritglass? mjukglass ala lollo på jobbet!
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? typ två eller tre. men jag äter inte det, så jag bryr mig inte 
11. Humör? Kär, lycklig och trött

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? ehm. tror det ja. om inte andy så ozzy :D
2. Sjungit? aaah lättt no one!
3. Blivit kramad? jaaaa av folke på jobber när vi fick trippel A. så grymma är vi 
4. Känt dig fånig? aah verkligen. i min rutiga skjorta, så söt är jag inte amela!
5. Saknat någon? alltid!
6. Dansat galet? nej!
8. Klippt håret? nej!
9. Gråtit? lite när amanda sjöng!
10. Ljugit? mhhhhm, på jobbet kan man dra en och en annan vit lögn
11. Blivit kysst? eeh ah!

GREJER:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? japp.                      haha trodde ni på det sjävla
2. Har du en hund? JA, en på höftbenet (L) och en i soffan!
3. Tycker du att du är attraktiv? inte just nu, feber och rosiga kinder är inte attraktivt
4. Sover du helst själv eller med någon? Med han, eller hunden
5. Tror du på spöken? absolut. jag har ett, minst ett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback