maybe i'm a liar!

kanske hej?
eller så inte. fy fan. idag kämpade jag mig upp kl 0630!! gick raka vägen i in duschen. fixade iordning mig och borstade tänderna länge! you se, lollo skulle till tandläkarn idag! hey jag är där varje vecka. kom insläntandes kl 0712 skulle varit där 0710. men jag hade inte räknat med i min tidsplan att dels skrapa rutor och dela hamna efter en traktor hela vägen in till stan. nej så därav min sena ankomst. det sa jag glatt till min tandläkare. hon fatta precis. sen kollade hon lite på mina tänder, och hon tyckte dom vad jättefina och fräsha. woho. blir man inte nöjd med sig själv eller? JO. sen åkte jag till jobbet. haha och nu ska jag berätta när mitt hjärta stannade för en kort sekund idag. jag skulle åka till city och hämta fett, det är tungt så håkan sa, kör in på gå gatan, det får du .typ. alltså typ inte. så när jag kom ner till stan såg jag två polisbilar jag ba aja dom bryr sig väl inte om lilla mig som ska hämta fett.  men. när jag svängde in på den lilla gå gatan, tror ni inte jag hör polissyrener! jag blev så rätt så jag nästan kissade på mig, haha okej kanske inte så rädd, men iallafall. FEM polisbilar, varav en minibuss dök upp bakom mig, jag stannade snällt, men då kom räddningen, dom körde om och förbi mig! jag hade ett kort andnings uppehåll, men återfick andan då jag såg att alla fem åkt förbi. då puttrade jag sakta iväg med min lilla volvo, in på minsta gå gatan och hämtade fett. sen åkte jag där ifrån , snabbt som bara jag kan! körde förbi poliserna lite senare, typ 30 poliser. det var en mäktig syn... haha men jävlar var rädd jag var. haha men rätt egoistiskt tänkt, aah det kommer nog fem polisbilar och haffar lilla mig. när dom knappt har tid att ta dom stora bovarna. jag är ju bara en liten bov som ska hämta fett på stadens smågator!

Kommentarer
Postat av: eng

lollo du är den största gangstern i Jönköping,ska se till att du åker fast en dag...så FETT hahaha

2007-11-09 @ 16:09:15
Postat av: Linnéa

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2007-11-10 @ 21:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback