mitt liv

detta inlägget skriver jag endast för att en person vill att jag ska göra det. så ditt ord min lag. alltså blir inte detta inlägget alls spontat, nej knappaste det blir ett hopplock av ord som tillslut bildar ett otroligt ospontant blogginlägg. men kul är väl det.
nejnej. jag har haft en sån patetisk dag. vaknade kl 0900. med en tanke, morgon promenad. trot ni jag kom upp?
tro fan inte det. där låg man kvar, dvd dosan låg på samma ställer jag lämnade den igår kväll, alltså en dm från mitt huvud. tv var på och dosan låg hand i hand med dvd dosan och med två enkla knapptryck började sex and the city meldion spelas upp, och till min stora förtjusning hade jag även lämnat en halv kina choklad kaka på stolen bredvid min säng, alltså bara ett handlyft ifrån mig, och väl var väl det. iom fotbollsträningen kvällen innan kunde jag knappt röra en fena i min ömma kropp.
så därför blev min morgon lite utav en morgon att minnas, det var först när min mun och hals suktade efter vatten jag var tvungen att dra av mig mitt varma täcke och möta världen. fan att jag inte sparat lite vatten sen igår va min enda tanke, då kunde jag legat kvar ytterligare ett avsnitt, men så blev inte fallet, blev genast klarvaken när jag insåg att jag hade en knut med allt mitt hur mittpå huvudet och bara en timma på innan jag började, fick nästan lite panik när jag såg lappen från mamma, du MÅSTE gå ut med ozzy innan du går till jobbet. huum vad menar hon med att gå? jo hon menade att hon hade bilen och tänkte inte komma hem så jag kunde ta den. tack kära mor.

i illfart in i duschen, på med kläder och vips på 40 minuter var jag klar, ozzy fick gå ut på baksidan i två sekunder, mer hann jag inte, jag fick springa till bussen och väl där inser jag FAN jag har ju strumpbyxor på mig, alltså inga strumpor och jag kan inte ha strumpbyxor under jobbar byxorna. så det var jag som snällt fick traska in på lindex och köpa nya strumpor. 99 pix där. fina strumpor va de med.
det var min morgon i korta drag. och all denna stress bara för att jag är så jävla lat.

GODNATT

p.s nu blir det sex and the city och choklad för mig

Kommentarer
Postat av: guess whoes back..

Hahaha jag må väl säga som
fåglarna i ice age, SKYLL DIG SJÄLV,SKYLL DIG SJÄLV, vilket omdvetet år mig att tänka på när vi gick påbio med endast tvåringar typ. det var kul, tack för du förgyllde min kväll hash hash...

2007-11-06 @ 23:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback