osh jag fick tid över

ser man på. nårga minuter över för mig själv.. då måste jag ju bara blogga. haha hej fjortis. men vad har man att berätta, inte ett skit. jag var med emma&andy igår. haha rätt kul faktiskt. desp är ju the shit. emma är rolig som vanligt och andy är ju bara så toppen som han kan. sen sov vi allesammans i min 90 säng... haha skojjade. uuh. det blev lite to much. nej verkligen inte. emma gick hem till sitt och jag och andy gick och la oss. vaknade upp dagen där på och åkte och jobbade. FY FAN. jag blev mer förkyld ju längre dagen gick. och nu har jag feber, men jag ska väl inte klaga. det finns dom som har det värre, det är aldrig synd om mig. jag har det toppen som alltid.


jaja. jag jobbade hela dagen, det blev tyngre och tyngre. och så tillsist fick jag sluta. men nu tänker jag på emma eng som ska jobba fucking 27 timmar i rad. HUR fan orkar människan.. själv klagar man på 10 timmars passen. wej.

nej nu har jag skrivit klart.

godnatt. nu slocknar jag.


Kommentarer
Postat av: eng

HAHAH fan va rolig du är, jag hade då inte tackat nej till 90 sängen med er, jag menar, jag är ju verkligen den som älskar och sova över särskilt när det bjuds 30 cm var ;)
o ja man är väl gjord av stål,fast jag är inte sjuk och jobbar typ en gång i veckan haha så lite synd om dig är det allt höö

2007-11-29 @ 22:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback