will you remember me?

somebody's me.. åh med stort Å
du kommer alltid finnas i mitt liv, även om jag inte alltid kommer finnas i ditt..... för i mina minnen

en helskön dag har lollo haft. mys/sov till ett tiden. upp och hoppa. käk på twin godaste pizzan och bästa sällskapet. sen hem och sega lite, sen till dagens viktigaste HOCKEY. hahaha och jag är så seriös :D
vi taggade rejält, laddade upp med OC. jag älskar det...

och hv vann. då var alla nöjda och glada såklart :)

nej nu orkar jag inte skriva mer, jag har tatt fram min bärbara dator, och knapparna är väldigt annorlunda. och jobbiga att skriva på i längden..
eller så är det jag som är lat. men alternativ ett lät bättre.. haha

nej jag är helt besatt av låten. måste lyssna lite till, känslorna bara sprudlar. godnatt!

du betyder så mycket för mig..


Kommentarer
Postat av: ng

min bärbara dator är med rätt jobbig, texten blir typ fyrkantig också, hur kul är det då.

2007-11-23 @ 11:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback