även om du inte visar det

idag är en ny dag. en ny månad. allt kan ju bara bli toppen!vad ska jag säga mer om helgen, lördagen var urfin. nog med ord. söndagen var det upp och jobba. haha min fulaste dag på länge. sen hem och fräscha upp sig, välbehövligt.. sen hade jag en trevlig kväll. en mycket trevlig kväll. nu sitter jag här väntar på att jag ska orka ta tag i mitt liv och åka till stan, en vinterjacka behövs och så är det ju en liten pluttskrutt som fyller 19 imorgon. jag har mina planer =) nejnej. hårfönen kallar. vi ses, visst gör vi ?

Ta mitt hjärta med dig när du går.
Håll det mot ditt hjärta ska du få höra att det fortfarande slår.


13:48

det finns inga snygga vinterjackor i jönköping.slut diskuterat. så jag är helt körd.. det blir en kylig vinter. haha ironin är på topp idag. idag är en bra dag. maria kommer om två timmar och det ska bli så himla mysigt. men innan det ska jag upp till A6 och jakten efter den perfekta jackan går vidare. ellen får bli min jaktkompis.
ikväll kommer min bror och lina hit, min bror är väl inte jätte glad på mig, men wtf. shit happends. hoppas inte dom är allt för bruna, då blir jag deppig... eller inte.

nepphepp. lite mat skulle inte skada.

Blickarna på varandra är långa
Ögon med längtan och kärlek
fyllda till bredden i en farlig lek.
=)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback