du är allt.

jag vet inte vad jag ska skirva. livet är rätt fint just nu. jag har börjat träna! typ årets nyhet. två pass på tre dagar, ett pass idag också. haha konditionen ska tillbaka till toppen igen.ska jag erkänna en sak så saknar jag fotbollen lite. skulle vara kul att lattja lite inne. diva sig lite. men så jobbar jag nästan alla måndagar, iallafall varanann och då blir det ju inte mkt med den saken. suck. ikväll ska jag gå på bio med en liten pärla. undra vilken film det blir =)
igår jobbade jag först, sen åkte jag till sense och gick på ett pass, step. heeej vad jobbigt det var, idag är jag stel i vaderna. yes tack. tack tack. sen solade jag i hela NIO minuter. kul att jag fick nio minuter med en polett. kul. jag blev ju nästan brun. träffade hannes också. haha cyklade i 10 minuter sen orkade jag inte mer, inte han heller för den delen. sen åkte jag hem . sen back to work där min favorit var. till huskvarna och se fotboll. nästan så kul att jag somnade. filmen var dessto bättre, typ romantiskskräck. hur nu det går ihop sig! det var iallafall roooligt. vaknade idag tidigt p.g.a en fucking hannes som smsade två gånger till A. grrr. sen vad jag pigg som en mört. men det var inte den andra halvan. men jag fick snart han på andra tankar, men kameran i högsta hugg =) haha
sen dryygade vi oss lite och nu sitter jag här. ska snart gå in till träningen, med ellen :)
imorgon blir det jobb, sen seriös taggning till fisket... HAHA. jag slår vad om att jag kommer få en fisk, men jag tänker inte kroka av den och jag tänker deffenitivt inte döda den. men det ska bli en kul dag med dig.

i love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback