en underbar, varm känsla, som bara du kan ge mig..

för det första, emma engborg du kör som en gud. jag kände mig säker hela tiden. stort grattis, jag tror vi kommer få månag fina turer med KJY 034... haha nu blev det lite intert här. men iallafall. hjalle och heavy kommer bandas hårt.

sen till helgen. fisket en annorlunda lördag om jag säger så. det var trevligt som fan. och kallt som fan. vi blev körda av en busschaffis som inte riktigt visste vart vi skulle, men hey vem visste det egentligen. inte jag iallafall, hyrde ett fiskespö - på postens bekostnad - haha jag som nästan t.o.m jobbar där, eller inte.
missade detaljen att det inte fanns någon krok eller drag på. tråkigt värre. och det blev knappast bättre när jag efter ca 10 minuter trampade igenomn sumpmarken och blev helt blöt om högerfoten, det bleb isande kallt. men grillningen var toppen, sällskapet likaså, fikat var gott. och ironin var på topp. em annorlunda och rolig dag.
somnade som ett barn på kvällen sen. efter att ha kört min bror till och från potten, min bror rätt bra alltså.
aah en toppenlördag, igen.

idag har jag jobbat. snäll som jag alltid är så körde jag min underbara till jobbet kl 0840 och tilläggas bör att jag inte började förrens kl 1200. men det är klart man ställer upp för sådanna man tycker om.
sen åkte jag hem, somnade in med kläderna på. vaknade halv elva och åt en underbar frulle.
sen jobbade jag. kuuuuul, lite. stämningen var bra idag. tack och lov.

nu borde jag få lite sömn i kroppen, för snälla jag har ju gått in och tagit carros skift imorgon, på min lediga måndag. men som sagt, jag har ju bestämmt mig för att alltid vara snäll. så jag ska väl inte klaga.

nehe, ett kort inlägg blev fort långt. nu ska jag gå vidare i livet. sömn, min underbara säng. finns bara en som slår den :)


alltid i mina tankar.  godnatt!

:(

Kommentarer
Postat av: Sanna

Favoritlåt: Sanna,sanna -Hjalle o Heavy

Postat av: engis

Glöm aldrig,KVY eller vad de nu va ;)psyykooo hahaaaahaha

2007-10-22 @ 20:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback