hat till utmaningar

alla bara utmanar mig till höger och vänster, sju sanningar om mig kommer inflikandes(!) i något inlägg framöver, och den första bilden jag la upp är från den 8 december, om jag orkar kommer jag leta rätt på den och ladda upp den annars så kan väl ni alla kolla själva ;) bilden är rätt tjäck.
nej vet ni vad efter en sån här fartfylld tisdag ska jag nu gå och lägga mig i min säng, ta med mitt färksa nummer av veckorevyn, sätta på sex and the city, tända massa ljus och bara MYSA, med mig själv. en lollo kväll.. så att säga.
och jag hittade en perfekt ros. den var så fin så jag blev tårögd när jag la den på graven, den passade så perfekt, den finaste rosen till den finaste erik.

NU är det jag som dissar er och datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback