if only you

ush nu har jag jobbat tre 11-2030 i rad. och nu är jag trött. TILL råga på allt så blev det inte mycket sömn i natt, en viss liten andy har ju lekt lite med sin kompis hannes och dratt sönder nåt i handleden, vilket resulterade i ett mega gips och smärta. jag sov sådär mycket i natt, prattimman mellan 4 och 5 var iofs rätt mysig.

idag gick dagen fett segt på jobbet. jag låg visst bakom att massa pengar var på vift. kul. att ha det på sitt samvete.
sen strulade det naturligtvis lite idag också, men det löste sig. tack vare hannes&hanzén, annars skulle jag nog flippat.

och nu sitter jag här och varvar ner, så jag kan somna snart. måste få sömn i kroppen. men till det positiva, imorgon kommer lönen, det är bara två jobbdagar kvar. och vips blir jag lite glad.

fick/tog värsta coola armbanden på jobbet idag, det står jag är en kompis på. det tyckte jag var jätte tjäckt.
kul att man blev mobbad för det. och det ska vara mot mobbning, känn dig träffad amela ;) haha

äsh nu har jag varit allt för negativ här både idag och igår. dags att rycka upp sig.

IMORGON: LÖN&HOCKEY med CARRO
FREDAG: EN KVÄLL MED ANDY
LÖRDAG: HEMLIG UTFLYCKT + VÄRLDENS UTGÅNG
SÖNDAG: VILA SIG I FORM TILL EN NY ARBETSVECKA
sen är det jobb igen, mån,tis,ons,fre,lör,sön. welcome to my life.

jag längtar till v.47 tack hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback