min mormor!

idag vaknade jag nio och tänka gott då har jag hela två timmar på mig innan jag börjar jobba. tänkte t.o.m tanken att gå till jobbet, men vips var klockan 1020 och jag höll på att missa bussen. haha så det kan bli va. men jag klagar inte. bussen var varm och skön. gick till hm och köpte ett linne... mina pengar.

sen har jag jobbat i massa timmar. hur fint som helst.. mhm. först kom min mormor och sa hej. jag blev så glad att jag nästan började gråta! så söt va hon. lilla mormor. sen kom min pappa lite senare också. haha jag var poppis, pappa hade en glad överaskning. min bil nyckel. yes. jag slapp gå/få skjuts/ta bussen hem =) loveli.

nu har jag precis duschat och hamnade här. ovanligt...
OCH imorgon ska jag på bio. hur kul är inte det då! jag och borgen. urmysigt. och om man får biljetten, tjaa det gör ju inte saken värre. waaah.

och min lediga helg ska bli toppen, då kommer jag kunna träffa allt mina söta vänner! och så får jag träffa en annan söt person om han nu inte bokar upp / är uppbokad och ska göra något annat........... hahaha tack sötnos.

pärlor åt svin

image189

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback