sista söndagen.

igår blev det en annorlunda utgång. ganska kul.. antar att andra hade ganska kul åt mig med. haha nämner inga namn. och våga inte mobba mig.
idag har jag segat hela dagen, jag och andy åkte till a6, och ja vi tog bussen, jag kör tusan inte bakis. väl på a6 hade mr bestämt sig att inte snåla. skor och tröjja. själv var man så seg att det enda jag spenderade pengar på var lite choklad och korvar till oss. haha så generös är jag. sen sa vi hejdå och sen dess har jag fortsatt att sega. sex and the city, det är ta mig fan det mest perfekta dagen efter.
nej det blev inget lånvarigt inlägg, jag måste kila ut med hunden. freaking tråkigt.
och nu börjar ångesten sakna göra sig påmind, i morgon börjar min jobbarvecka. och då är jag inte ledig mer.
fy fan.

men jag är inte bitter, jag accepterar bara läget. det är ett nytt liv och nya rutiner. det kommer aldrig att bli som förr, aldrig någonsin. och till viss del är jag nöjd. för fan vilken mes man har varit. det är nu livet börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback