två fucking år


två år har gått, två jävla år. och jag saknar henne fortfarande.
det enda som jag undrar är vem som tar hand om henne nu, när inte jag gör det. på min näthinna, ser jag henne när hon ligger på bordet på djursjukhuset, och ska få den sista sprutan, jag får flashbacks, när jag ser hur livet rinner ut, när lågan slocknade ur hennes ögon, jag gav henne en sista puss, men hennes nos var helt kall. och det var så läskigt. hon var inte där. det var bara en tom kropp. vart tog hon vägen. tråkigt nog får jag aldrig veta det. och tråkigt nog kommer jag aldrig mer få träffa den jag älskat mest i hela livet. det är sorgligt. som fan.



så var det med den saken.  men nu glömmer vi det.

godnatt era loosers.


Kommentarer
Postat av: J

Usch vad hemskt, blir tårögd :(
Vad var hon för djur?

Postat av: eng

va fint

2007-10-30 @ 18:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback