utmanad?!

yes ida har utmanat mig. vad gör du när ingen ser på?
- sätter upp en högknut mitt på huvet, med allt jävla hår. och då menar jag verkligen mitt på huvet.
- i skogen när jag antar att ingen ser på så brukar jag springa och skutta i takt med min hund. väldigt pinsamt om någon skulle se.
- om jag har långtråkigt händer det att jag gör fula grimaser i spegeln, men det händer inte så ofta..... haha
- jag brukar ta på mig massa olika gamla fula kläder och skratta åt mig själv, och givetvis ser ingen på.
- sen finns det säkert massa mer saker, men dom kommer jag inte på nu.

min tur att utmana...
-andy
-amanda
-linnéa kusselin
-amela!
-elin

min dag har förövrigt varit kalas. lager med a, hittade lite saker. han med. lunch på en helmysig pizzeria.. haha nu ligger han och vilar, hård dag för lillen ;D själv taggar man stenhårt för hockeyn. haha eller så inte..

tjipptjipp. vi ses kära vänner.

och amela ha kul i sthlm nu! hör av dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback