allt är som vanligt, men inget är som förr

jobbet går fint. idag gick det iallafall fint. igår gick det väl sådär. haha ena sekunden var jag helt upptagen med jobbet och hade fullt upp, andra sekunden stannade jag upp, kände en brännande smärta i ögat och allt blev grått.
idag är allt så himla mycket bättre.jag behövde bara veta det jag fick veta. klumpen i magen försvann. och det känns rätt okej. en dag i taget, det får bli min nya melodi.

idag har jag då jobbat 0730-1600. hanzén är en pärla, mitt mentala stöd. tack. körde hem hanzén efter jobbet åkte hem och duschade. väl behövligt! haha. ironin börjar hitta tillbaka till min blogg, visst är det underbart?

efter uppfräshningen bar det av hem till en vän. lånade en film. och jag ska verkligen komma ihåg att ta med den imorgon. filmen var bra, lite otippad. läskigt hur en person var i tankarna då och då. speciellt med tanke på vad en viss gunvald larsson sa mitt i filmen. läskigt. men i det fallet löste det ju sig. sen är det ju film också...

alltså har jag haft en helkväll med emmis&ellen. rackars roligt. babbens program var väl lite överskattad. hur kul va det då? skrattade mer åt becks grannes skämt om olof palme. där ser ni.

jaja. imorgon är det jobb igeeen.  jag längtar till nästa vecka. då har jag en gliiidar vecka. tisdag är det en kusindag med linnéa. götet lockar, undra om hon ställer. får fråga.
lördag,söndag,måndag är det jag som är ledig och ska softa. hela långa dagarna. visst alla jobbar, men HEY jag har ju mig själlv att vara med, toppen sällskap om ni frågar mig ;D


ta min hand så går vi vidare och stanna inte. TJIPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback