du kan.

i wanna hurt you, just to hear you screaming my name! POISON

låt mig säga att det har varit en toppen lördag so far. loui&ems har varit ute i skogen i typ två timmar! vi började med att åka till ica och inhandla allt i choklad väg, + varsitt vaniljhjärta... enslingen.
sen traskade vi i slowmotion upp högst upp i skogen, och vilken utsikt, och vilken gegga! min vita skor fick snabbt en lite mer brunnyans. men men vad gör man inte lixom, det var bara ett par fula gamla gympaskor..
tack för dessa kvalitetstimmar emma =) haha! 

och nu ska jag in i duschen för att påbörja min extrema makeover inför kvällen, det behövs, det kan emma intyga.
hejdå!  


jag skulle inte ha så bråttom med att träffa någon ny, jag vet mycket om mig själv precis som du. jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnar mig nu. lassew..


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det var en underbar skogstripp my love:D får vi göra om;)

2007-09-24 @ 10:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback