en sekund, kommer snart!

heeey jag dampar på att alltid vara trevlig.. haha kassan är inte alltid min grej.  heeej aah pommes? vad vill du ha och dricka? jaa något annat? jaa? bra så? vill du ha? lalalalala 77 kronor då tack. FUCK YOU. hahah
neee imorgon jobbar jag en go tid, sen är jag leeeeedig i två dagar. så sjukt fint. middag med brudarna på fredag, sen ska a komma lite senare, så äntligen ska vi ses. länge sedan vi kunde sova ut båda två och ingen måste springa iväg till jobbet kl 0900. hur skönt som helst. så jag kan lätt säga att jag längtar tills imorgon, då jag får träffa alla mina älsklingar :D

nene. idag var det en hård dag. först tränade jag på gymmet på friskis, jaa sense öppnar inte förrens 10. efter träningen ålte jag till jobbet. jobbade i nio timmar, åkte direkt till fotbollsträningen, en sån jävla go träning. divan lollo. yes indeed. match på måndag. i'm in, så även ida! haha fett kul :D

nech nu ska jag fixa iordning på mitt rum, göra en kopp varm choklad, tända massa ljus och bara mysa =) lite tråkigt att vara själv, men men. smällar man får ta när man jobbar heltid.

kan ni vänta lite, kommer alldeles straxt.

baby it's for you, it's all for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback