fatta jag har köpt 8 helt nya knivar!

typ himlen för mig som alltid får låna andras på jobbet! så nu har jag alltså 8 egna! alla i olika former och med olika funktioner, alla kommer bli såååå avis på mig! 8 nya knivar asså. jag är helt impad, ett klipp, som ida sa.

yes idag var det dött på jobbet, stackars den nya praon. hon hade inget att göra haha.  så skulle jag av alla människor ta emot henne och välkomna henne. taack. vad säger man, eeh hej!

tror det var en kort summering av dagen. en toppen dag med andra ord. nu ska jag fortsätta att beundra mina knivar och skriva med mina nya pennor i min almenacka :D pennor som mathi försäljaren fick mig att köpa på hennes älskade biltema :D
älskotjejen där

nesh har saker att göra. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback